Eilen paketoitu tuote minulle |
Tänään kyselin sen hiomanauhan perään MIRKA yhtiöltä. Asiakaspalvelu oli koko hommasta täysin metsässä - vai miten sen nyt sanoisi eikä tyttö edes tiennyt mikä on Rumpuhiomakone.
Sovittiin sitten että jätän soittopyynnön edustajalle.
Sitä ei sitten kuullut asiasta mitään ja kun myöhemmin autossa odotin eukkoa parkkipaikalla soitin uudelleen MIRKA yhtiöön sain heidän edustajan numeron - ja soitin.
Sitten kun oltiin eukon kanssa kaupassa hän soitti ja oli yhtä lailla "ulalla" koko jutusta mistä puhuin kuten ne neitokaiset heidän ASPAsa.
Sovittiin sitten että soitan ensi viikolla - ja hän saa samalla mahdollisuuden selvittää itselleen mikä on rumpuhiomakone. Puhelumme aikana hän ei sitä konetta sisäistänyt itselleen alkuunkaan.
Kun tultiin kotiin kävin vielä pajassa katsomassa lämmöt ym kun puhelin soi ja se oli sitten se MIRKA yhtiön toinen edustaja jolle jätettiin soittopyyntö.
Harri Närvänen tiesi heti mistä puhutaan ja tiesi miten vastataan, ja tiesi myös mitä itse asiassa olen kysymässä! Hän oli silloin Kehä-Ykkösellä.
Hän, antoi minulle ehdotuksia ja suosituksia ja että palataan asiaan ensi viikolla kun saan koneeni.
Hän myös KYKENI kertomaan minulle sopivat nauhan karkeudet joita tarvitsen työssäni! Ja se on ja aika lailla mitä odotan hiomanauhan edustajalta!
Kerroin työstäni ja sen tarkkuudesta.
Kerroin työstäni ja sen tarkkuudesta.
Joten, ellei MIRKAlle plussaa palvelusta, ja ne tulivat sitten vain ja ainoastaan tuon Harri Närvänen osaamisen ja ammattitaidon kautta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti